måndag 1 februari 2010

BÖTER vimmel Och fest !


Alltså vilken Lördag , Fy fan säger jag bara ... Skit mysigt underbart och jätte trevligt.. Tack allihopa! har inte bilder på alla för korten blev skit suddiga? nedrans !

Hur som helst allt va bra i Lördags..förutom att jag fick böta 800kr i böter !? för att kissa ute.. de ni ! olagliga johan ute i svängen... asså herregud .. jag har mycket förståelse för att poliser skall göra sitt arbete ? men stanna för att jag slår en kiss ? det va ju inte så att jag kissa på någon ? eller på någons bil , eller så?
Plus vissa poliser behöver faktiskt öva på att vara trevliga .. !
Jag förstår inte varför man inte får fråga lite saker , och då skrika att jag skall sätta dig i fylle cell ?
(detta va inte till mig dock) men endå ? men efter en stund , började vi prata och jag fick låna hans rygg som penstöd, och ja. så är det , en skjorta mindre !












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar