onsdag 10 februari 2010

Och dom kallar oss Svenssons




Ditt fullständiga namn:
Gabriel Erik Johansson

Vad arbetar du med :
Arbetsletande skådespelare och modell

Hur tror du att du kan utvecklas :
Att ständigt utmana mig själv och mitt sätt att agera och posera! Även att ta del av andras erfarenheter, tips och råd. andras erfaranheter är bättre än vad man tror ? ;)

Planerar du din framtid? om du gör det vad är dina framtidsvisioner :
Visst gör jag det ! Men jag gillar egentligen inte planer, för det blir aldrig som man har tänkt sig. Så därför håller jag planerna minimala och för mig själv ;)

Vad är dina bästa sidor med det du gör:
Omväxligen! blir aldrig samma sak två gånger! sen är det alltid kul att hitta nya sidor hos en karaktär som man spelar t.ex. Finns så mycket mer än bara det som är skrivet i ett manus.

Dina negativa sidor med det du gör:
Man har ständigt en press på sig. en slags prestationsångest kan man säga.

Vad driver just dig att göra det du gör?
Helt enkelt kärlek till teater och kreativt skapande! Mitt hjärta brinner för det jag gör, det är därför jag gör det !:)

Hur kommer det sig att du är där du är idag? drivkraft eller hjälp:
Lite klyschigt kanske, men mina föräldrar har hjälpt mig och drivit mig mer eller mindre tvingat mig att utvecklas! Även min gamla teaterlärare på högstadiet som fick mig in på banan. Och nu har han blivit lite av min mentor.

Om du någon gång fick 100 miljoner vad skulle du göra då:
hmm bjudit dig på middag ? haha
Nej , jag hade haft bostäder och sett pengarna växa! mycket vill ha mer !

Ser du upp till någon:
Lena nyman, Lena Endre, Cullberg,Bergman, Bob fosse! Listan kan göras lång !!

Fovoriträtt:
Sushi helt klart !!

Bästa Artist :
oj ! skulle ta mig eviheter att skriva ner alla! så säger allt ifrån Bille Holiday till Death Metal (haha)


Om du jobbar med något som du vill dela med andra hur gör man för att nå dig:

Just nu håller jag och Ola Hassbring på med en fotografisk utsällning framåt vårkanten! Bilder finns på www.olidaone.se och där kommer även information inför utställningen att finnas!
Sen om man vill ha kontakt med just mig så kan man hitta mig på Facebook !


Intervju med: Gabriel , Och dom kallar oss Svenssons




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar