onsdag 17 februari 2010

ÄNTLIGEN !

Nu börjar det arta sig ! har fixat , slängt och grejat ! skall måla om sovrummet och fått en ny säng ! en stomme sen förr, men det fixar vi sen ! ! har slängt massa saker som verkligen inte har någon funktion, och det börjar redan se mycket bättre ut, trots att vi har mycket kvar ! :) men vi är på väldigt god väg ! :) vi alla bor ju så himmla fint här i göteborg , fint läge och allt. ! och nu skall det verkligen bli kul att börja måla om med !! kärlek>

aja , idag har det varit en super dag , elin har fyllt år och mysigt har vi haft hela dagen, jag som ville fika med min super Anna, men det får bli när vi har tid ! :)


Hoppas allt är grymt bra med er ! , jag skall iallfall äta lite nu ! sen sova och upp och jobba imorgon ! kvällen :/ dystert, men så är det :) snart helg och jag är ledig heeela helgen ! :)
Underbart ! nää nu får jag sluta vara så glad och lägga mig i soffan !


PS. Markus om du läser detta ! så är det snart helg !:) WIEE vad kul det skall bli!


se yah !


1 kommentar:

  1. Kommer du/ni på fredag också? Ja, fasen vilken helg det kommer att bli!!! ÄlsKKKKar helg!

    SvaraRadera