lördag 6 februari 2010

Vänner,Idioter, ja you name it !

Hej hopp ! har faktiskt inte orkat bikta mig på två hela dagar ! knappt kollat in här !
Igår var vi ute på det lugna stället Busy Bee, och i och med, när man är på ett sånt ställe träffar man hur mycket underbart folk som helst ! Och tack Markus för shots och öl ! underbart !
Men så träffar på man riktiga stolp skott, Folk som tror dom får bete sig hur som helst, när dom vill, och bara säga saker rakt ut, tillslut blir jag förbannad , det är inte ofta jag blir arg , men då blir jag det när någon beter sig illa!


Så nog om det , det va faktiskt skönt att skriva av sig lite ? jaja :) nu skall jag dricka kaffe , väcka huset här, och sen gå ut och gå en sväng !

vi hörs om en stund ! skall se om jag kan blogga ifrån den där nedrans telefonen igen , eller hur man får msn och shit !?
nog om det ! hej hopp !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar