måndag 1 februari 2010

fy

Inte så nu, men fy fan vad jag hatar att vara sjuk , Speciellt att må illa och va magsjuk ... alla kan drabbas men det känns så fruktansvärt onödigt.. speciellt när man har massor på jobbet att göra..
Jobbet är ju nästan hela ens vardag , man loggar in på facebook där man ser alla männsikor som skall på galan ikväll.. och plötsligt känner man sig ensam , magen värker alla skall ha roligt ,
Jag gjorde ett dystert försök att få i mig lite choklad, för det är de enda jag kunde må mig att få i mig i magen , men icke sa nicke... nu känns det bättre, magen har blandats med en släng av oro , en släng at elaka basilusker , 3 chocklad bitar och resten vatten ... Just nu sitter många underbara vänner och skall snart dricka gott vin , sitta på gala och ha mysigt, jag , jag får nöja mig med Tv , lite chocklad , och en bra film . Nästa år here i come, kommer göra det fett gala det året !:)


Med tanken i näven , och skit väder på utsidan , kan jag inte förmå mig att kolla runt på utlandsresor igen , jag vill resa igen ... till något varmt land..... men så kommer tanken på allt annat som måste göras , kom ju förfan hem ifrån en resa nu , kankse måste vara hemma lite nu , så man har lite semester till sommaren !

sluta klaga nu . hej hopp ! hörs kankse senare !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar