måndag 15 februari 2010

heej !

hej alla läsare och vänner och andra kanske?
Vakande upp just nu i sängen hemma hos mamma, saknar hemmet i göteborg väldigt mycket just nu, fast när jagär där saknar jag morsan och dom , men inte staden så som jag kan sakna mitt liv i göteborg !

Hur som ! idag är det jobb, imorgon tandläkare och i över morgon kalas för min kära syster :D
gött som fan ! har jag sakt till er att jag inte bara skall bli morbror ? utan även gudfar till mitt älskade syskonbarn:)

skall bli så kul ! vi ses om en stund :D nu skall jag försöka hitta blue grejen som man kan föra över bilder till min laptop... (den skall ha en inbyggd) den nedrans datan skulle ha massa inbyggda saker i sig, men nu helt plötsligt hittar jag det inte ? bra va ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar