onsdag 24 februari 2010

Hej onsdag hela dagen idag

Hej idag är det onsdag ! och idag har det varit en sån där dag som jag bara älskar !, att jobba med underbara kollegor skratt och bus hela tiden ... ( när vi inte jobbar då) hmmrr...;)
helt underbart ! så nu när jag kom hem hade jag ett leende på läpparna!

Skulle vilja vara ledig imorgon kväll, men nää... jag får se fram imot att jag är ledig hela fredagen lördagen och söndagen ( om det nu blir så ) vilket jag är rädd för att det inte blir... då dör jag ... haha ! men så är det , man måste ställa upp förvarandra... jaja hur som !

Nu skall jag fixa lite här, sen äta lite kanske ? är lite hungri... jag som va så duktigt ett tag där, gick ner och va jätte hälsosam.. sen kom helgen och den onda cirkeln igen... man tycker man är så duktigt , sen står man där... äh en gör ju inget .. Speciellt geisha choklad ... gör mig galen , men så är det ... men så , shit, jag har sett en sån fin kavaj idag... som skulle sitta så fint till helgen.. haha ! jaja... vi får se.. det va nog i dyraste laget !


Nu skall jag sluta skriva skit och dricka kaffe ! vi hörs och ses ! Kram och hej !




1 kommentar:

  1. Honey... på lördag måste du komma till butiken JENS K på Drottninggatan 30 och shoppa snygga kläder - jag DJ:ar ju!

    SvaraRadera