fredag 12 februari 2010

Dom kallar oss Svenssons/ Markus Gisslen



Intervju med Markus

Ditt fullständiga namn:
Karl Markus Gisslén


Vad arbetar du med :
Jag jobbar som eventansvarig på Bee Kök & Bar i Göteborg!


Hur tror du att du kan utvecklas inom det du gör:
Genom att hela tiden vara öppen för nya idéer och tankar och genom att vara lyhörd, men också genom att tro på mig själv och våga testa nya galna projekt...


Planerar du din framtid? om du gör det vad är dina framtidsvisioner:
Jag planerar min framtid till viss del, arbetsmässigt så är mitt mål att Bee ska bli det självklara valet att gå till, vare sig det handlar om att äta lunch, middag, barhäng eller fest! Min förhoppning är att sprida glädje och kunna erbjuda något som folk uppskattar!

Vad är dina bästa sidor med det du gör:
Det är nog att jag är ödmjuk och att jag genuint älskar det jag gör!


Dina negativa sidor med det du gör:
Det är nog att jag gärna jobbar lite mer än jag borde...


vad driver just dig att göra det du gör:
Att jag älskar det med hela mitt hjärta!

hur kommer det sig att du är där du är idag ? drivkraft eller hjälp ? (inperation?):
Att jag är där jag är idag beror nog på hårt arbete och stor drivkraft! Jag satsar alltid 100% när jag gör något.

Om du jobbar med något som du vill dela med andra hur gör man för att nå dig då:
Man kan nå mig på många olika sätt! Antingen läser man min blogg (markusgisslen.blogspot.com), eller kontaktar mig på Facebook, eller på qx.se eller mail (markus@beebar.se). Man kan självklart hitta mig på Bee i tid och otid också...


Vad är ditt värsta minne ifrån ditt jobb:
Det var när det var som mest fest en lördagsnatt på Club BarBee. Alla dansade och hade jätteroligt, jag DJ:ade och helt plötsligt dog musiken! Det var helt knäpptyst och alla kollade på mig... svetten började rinna i pannan och efter 5 minuter (kändes som 2 timmar) fick jag igång musiken igen och festen kunde fortsätta...

Favoriträtt:
Kroppkakor! Mammas hemmagjorda såklart, med lingon och mjölk!

vad skulle du göra om du plötsligt blev miljonär:
NK!!!! Jag skulle nog shoppa ihjäl mig, sedan skulle undra vart pengarna tagit vägen... fattig men snyggt klädd hade jag sedan fått stå i Nordstan och sjunga ihop några kronor...


Säg minst 3 personer du ser upp till:
Min storebror. Min pojkvän. Min mamma (& pappa).






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar