torsdag 18 februari 2010

Gode MoRRRon !


Tänk att livet bara rullar, jävligt fort ! Jag gillar`T, men som en smart äldre herre sa till mig ! snart kommer du inte gilla det mera ! ;) L^*

Men jag gillar det endå , spelar liksom inte någon roll, jag gillar när tiden går undan lite ! Hur som,
idag är det Torsdag den 18 Februari 2010 ! för eran information, men allvarligt talat nu, är det bara jag som faktiskt måste fundera ibland vad det är för datum ? Har ni inte sett på film när typ någon har blivit medvetslös? jo , och när dom vaknar för första gången frågar dom direkt, datum och år.. ibland kan jag få en minneslucka och liksom måste tänka 2-3 sekunder innan jag kan svara ?
Aja, det blir nog bra, !

Jo serru , ni kanske undra vart, och dom kallar oss svenssons har tagit vägen !? !? huhu?
det kommer så snart jag har fixat frågorna ! next på tur är Patrik och Camilla, företagaren, och Dj police/Polis... ! härligt va ?

Vi ses om en stund, nu blir det kaffe och fixa lite innan jag måste åka !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar