måndag 8 februari 2010

Hej hopp ! sjukdomar,tjafs och jobb.

Hej , idag har det varit stressigt. jag slutade 12, men va tvungen att skynda mig , fick stanna kvar på jobbet och jobba vidare, för att vi har skaffat något nytt program där vi skall skriva in massa om våra brukare, men jag han klart en av dom , sen kom tezz och vi åkte och luncha lite , trevligt :) luncha på gyllenebågen ! gissa vad det är för känd kedja..*syndat* :)

Jag hoppas verkligen att denna vecka blir mycket bättre än förra, veckan i storhet har varit ganska jobbigt... sjukdomar , tjafs, och böter ! ibland blir det bara för mycket ! jag vet inte om det kanske är possetivt... så man lär sig något av det , eller om det bara är jobbigt .. jag vet inte ... det jag vet är att jag skall verkligen ha en bra vecka framför mig nu ! Skall tänka possetivt och försöka umgås lite med vänner och träffa det nya tillskottet i familjen :)

Vi har en tanke att snart åka utomlands... igen...;) haha, och har kollat runt lite ! nu blir det till någon strand... stranden och en kall öl... ! :) Men det blir inte än på ett tag iallafall !

Nu skall jag passa lill syrran och ha lite krig i vardagsrummet !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar