tisdag 9 februari 2010

Fucked.

Hej ! hej och hemskt mycket jävla hej ! ikväll skall jag få lite hjälp med min blogg ... eller imorgon :) så att den blir mera mig och snyggare än vad den är nu , har gjort lite försök, men nu skall jag få hjälp av proffsiga Robin :) så ni läsare får lite coolt att titta på ! :) och inte bara läsa texten ;)

Ja hur som , idag har jag jobbat större delen av dagen ..och hälsat på min syster och lilla nya tillskottet Anton ! :) super mysigt ! fika och mormor hade med sig lite kakor bullar och massa annat gott ....så , man tryckte väl i sig en eller två kakor !

Nu är jag ledig ett tag ... skall bli super ! skall bara strosa runt och terra folk hela veckan ! jag skall våldgästa någon med ! det har jag aldrig gjort ...undra vem det skulle vara ? bara liksom ringa hej jag står utanför dig ... har du kaffet ingång ? skall testa detta...så akta er för finbesök ! för här kommer johan !

Så , nu här med skall jag bara vara äckligt glad .... inte deppa mera nu ! inte för att jag brukar deppa... men jag skall verkligen vara possetiv till allt och alla... låter kankse ganska jobbigt ? ... på fredag skall jag se om flickorna bus har lust att laga mat och ha super najs !

just när jag sitter och funderar , å tror jag att jag vet vem jag skall våldgästa !

Nä nu får det va nog skrivet ! nu ringer anna med :) Härligt! ha det super allihopa !



1 kommentar: