fredag 29 januari 2010

Go morgon

tröttsamt.. Idag är det fredag , och slutet på månaden vilket alltid innebär stor fest och massa party... men jag bestämde mig för att vara så snäll att jobba , (iof är alltid hon det imot mig) men ja..idag är det lite segt , när alla pratar om fest och fläd ! hate it !

Men som sakt imorgon skall det bli jätte trevligt, är ett mysigt gäng som skall äta lite på resturang Bee ! för att sedan festa vidare på Beebar ! så det skall bli trevligt...

Men men .. nu är jag i lilla staden kingriver, och Mormor och morfar skall komma hit om en stund, det va ett tag sedan jag träffade dom nu , så det skall bli trevligt värre ! sen blir det
jobb hela kvällen , sen hem sofa och sen upp igen !? jajaja jag vet , jag skall inte klaga !

Hej hopp allihopa ! och ta hand om er ikväll med goda drinkar och mycket fest !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar