onsdag 20 januari 2010

MEDANS

hej allihopa ! <---standard... haha ja det va inte roligt men endå ! :) nu som ni vet skall jag snart
lägga mig och sova ! :) upp tidigt imorgon för att ta flyget till London ! Och jag som verkligen är en
Burberry Tok , kommer nog och storm trivas ;) för er som inte vet vad Burberry är
borde kankse inte veta det heller ?
Ja hur som , jag vill helst att klockan bara skall ticka iväg nu så att vi kan åka någon gång !!
Vi rä 11st som åker :) fantastiiiC ! En bunt med härliga människor , dom vi brukar åka med !
Skall bli så otroligt roligt, och nu skall vi bo på ett skit fint hotell mitt i London , vid oxford street,
en utav Londons största gator ! :) Queen elizabeth here we come !!


så med detta kan jag ju bara säga att på söndag ses vi och hörs vi ! Passa nu på ochså att festa
hårdt ! för i helgen är det massa tok som skall hända , har jag hört , sett och läst , Kan det blir bättre ? ja om jag va där såklart :) haha nej då ! jag tror ni kommer ha det kanske bättre utan mig ? seee yah sweedeen

Och för er som inte visste vad Burberry är kan ni ju kolla in här !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar