onsdag 13 januari 2010

Dag 4 ! Upprörd !!

hej allihopa ! kom just hemifrån jobbet ! :) dagen har varit bra i all ära, men ibland kan det vara lite tungt !;) .........


jaja nog om det ! Att byta livsstilen går utmärkt ! förutom att dom mobbar mig på jobbet ;) haha ! dom bakar underbara kakor och massa annat ! men NEJ jag håller mig ! har varit ute och tränat och massa annat dessa dagar , OCH allt spring på jobbet , men har verkligen lagt band på mig
när det gäller sötsaker och mat (vilket jag snart skall börja med) sallad och annat gott !
styrketränar , och äter hälsosamt ger än sjukt mycket energi över ...

Men visst ser Thaien väldigt god ut som ligger runt hörnet när man springer förbi , Speciellt
min favorit nummer 6 , för er som bor i majorna vet kanske vad jag pratar om ?
Ikväll blir det sallad med räkor och keso och ett grovt bröd till de *mmmh*'

Har faktiskt ångest , Ångest över att det är inte lätt att börja arbeta så mycket som jag gör . visserligen kanske inte mer än andra, men för bara ett årsedan kunde man umgås med folk dagligen . nu blir det så lite, jag har så ont av det , vi festar ju mycket , men ibland kan det vara skönt att bara ta en fika, umgås utanför krogen, ut och gå, det är inte direkt det samma ! Men men jag är nog ochså ganska dålig på att planera med, Tiden räcker inte till !

Nåja ! nu blir det lite soffa ! innan jag skall ut och gå som bara den !!

see yah !

PS vi har ett födelsedagskalasbarn på Fredag ! Tommy my hoe ! se upp tommy vem vet vad som händer !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar