onsdag 20 januari 2010

London !!!

Hej allihopa !
Mitt inledande standard ord ! fucking love it !
Men så är det ! idag är det onsdag och jag har tusen olika saker jag måste förbereda !
(eftersom jag ligger en dag efter) vilket inte alls är bra ! men växla money och lite sånt där bra
måste fixas för morgon resan då vi sticker igen ,

Jag gillar London, och speciellt när man varit där innan , haha det lät väldigt konstigt,
Men , på något sett känner man sig mera säker när man åker till en stad man har
varit i innan !..... Sen gillar jag ju handla med, perfekt ! där och New York !

sedan är London mera öppet med att ta sig en öl , det är de ju inte i New York , jaja.. dubbel moral ! men love it !

Nu skall jag greja lite här.... JAG BLIR GALEN ! jag leter efter en låt... Baby något .. eller baby rock the dance , något? fan.. jag hörde den i en butik och det va sissta gången...

skall leta... ni kommer ÄLSKA den !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar