tisdag 12 januari 2010

Day 3

God morgon allihopa ! idag satt jag klockan på tidigt för att gå ut och gå ! skall snart traska iväg... ! :) börjar ju jobbet om en stund ! så det kan vara skönt att gå ut en sväng innan !


Åh till Helgen fyller våran alldeles egna tommy år ! det skall bli skit kul ! fest på eliten , och sen på barbee för att lyssna på när göteborg stolthet spelar grymt bra musik !

sedär flickor nu skall jag ut och gå en sväng ! men först lite kaffe innan ;) jag måste ha det för att komma igång med dagen, det går ju inte annars ju !!


Sen skall jag nog ta en tur förbi Jens K istan... Markus har sakt att man skall traska dit , och nu hörde jag att det va rea och shit... måste ju dit ! har ochså varit inne på http://www.burberry.com/ för att kolla in lite nya trenchs and Male Bags ! haha jag tycker Male bags låter så dumt... Men så äre !

Nu skall jag till jobbet , alltid lika glammit ! Not ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar