söndag 3 januari 2010

Söndaaaag !

ja jag vaknade ganska tidigt idag , om man "hör" med en annan liten sak som ligger i sängen,
Men igår va det en soffa kväll för mig vilket är mycket ovanligt :) men mysigt va det och ibland behöver man väl det med ? inte sant...

----------------------------------------------------
Just de...... jag vet inte när markus slänger upp vimmel bilderna ifrån Barbee igår, men när dom kommer skall jag låna några och slänga upp här med men bara någon , sen får ni klicka er vidare för att se resten ! :) att store broren Markus alltid lyckas ? Underbart !

Idag är det söndag otroligt vad tiden går fort ? jag vet inte ens vad jag skall hitta på idag , dricker kaffe och väntar på att trettondagsafton skall komma ! :) då blir det mera fest och fläd i kapärnum !

Nu skall jag ta mig lite mera kaffe och vimmla ut i köket !


vi ses ! eran nattvarelse !




n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar