onsdag 13 januari 2010

God morgon !! dag 5

Ja , eller ja.. haha dag fem har ju inte börjat än ! klockan är nu ca 5 på morgonen, skulle in på min internet bånk ! och nu skall jag snart till kingriver !
jobbigt att gå upp så här tidigt, och jag borde , eller kunde faktiskt gå ut och gå
innan jag skulle ta bussen , men jag kände att det va så varmt här inne, (jag vet att
det är en bortförklararing) men med all respekt är klockn 5 !! ;)

Jag satt och tänkte på en sak igår, herregud va tiden går fort, som bara den , vi kan
verkligen inte stoppa tiden som bara flyger fram , som ett jetsetplan...
Jag menar jag skall faktiskt bli morbror snart ! skal bli såå underbart
och spännande !!

Nu skall jag åka !! men jag bloggar nog mera ikväll ! och förmodligen när ni läser
detta så är inte klockan 5 längre !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar