fredag 8 januari 2010

Shooohoo

Sedär ja, nu va det fredag... och jag skall till jobbet... fyfy .
så jävla tråkigt att åka till jobbet en fredag kväll.. jaja... någon som vet något extra knäck ? fin fina referenser ;) !


Stressad , jävlar undra om jag fick min semester som jag skall ha nu den 21? då sticker jag till London igen ! :) helt fucking underbart ! Har ni varit i London ? vi är ungefär 10 personer som åker dit nu igen... då är det fest och fläd , shopping i några dagar... Skall bli skita kul ! hoppas bara jag fick min semester !
Denna gången har vi ett jätte fint hotell mitt i london... så vi slipper vi att ta tunnelbanan hela tiden ! så det skall bli grymt skönt ! :)

Hoppas lady miss gaga är där igen då ! ;) haha grymt va det sisst ... även om alla svimma och det va helt sjukt mycket folk ... så hoppas jag på en ny chans!:D Nu när man har riktiga sängar med !
Nästan varje gång jag hör London så tänker jag på love actually , en riktig tjej film ... men så jävla bra... !
Nu skall jag hoppa in i dushen och fixa lite ! skall ta med mig datan hem i helgen ! så vi lär
Höras !

PS , jag skrev för ett tag sedan att jag skulle slänga upp en film ... men jag hittar den inte !
Skall fortsätta leta.. jag tror jag har den på laptopen !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar