måndag 18 januari 2010

Heeeej !

Hej allihopa ! kom just hem till min moder jord ! jobbat hela dagen och är jätte trött ! har verkligen haft en mindre bra dag idag , en mens dag som jag brukar säga, har varken varit pepp på att jobba
eller något, det tog imot idag att gå till jobbet , vilket är sällan , eftersom jag trivs så otroligt bra,
Men jag kämpa mig igenom dagen med ett "glatt" humör , och gjorde mitt bästa.
Jobbigt när man har sånna dagar, men då tänkte jag på hur roligt jag haft i helgen ! vilken va otroligt Kul !

Om ni minns hade jag , med två andra en klubb, Club Rainbow. jag drog mig ur den för ett tag sedan, Pgr av personliga själ, men åh vad sugen man blir på att greja ihop något nytt igen,
Kämpa för något roligt , och att andra skall trivas !!! om jag fick chansen igen hade jag verkligen gett hundra %,
Vi får väl se vad framtiden har att erbjuda,

Nu blir det sängen och någon bra film , jag sticker ju till London igen snart , shoppa, dricka
god öl ,och kolla på galna london bor ! (dom vet verkligen hur man super) herregud , sisst vi va där va det fest dygnet runt, ( jag orkar inte så länge) tro det eller ej. men jisses, annat imot stela New Yorkare, haha ;)

vi hörs imorgon ! Kram på er !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar