torsdag 7 januari 2010

Lögn och annat skoj !



Varför ljuger man ? är det för att skydda någon , är det för lathet , eller är det för att komma undan för att man inte orkar just i det läget att personen i fråga, frågar dig något och plötsligt drabbas du av panik och kommer på något som i det läget passar mycket bättre ? ...(hänger ni med) haha ;)

När jag Ljuger , har jag ett samvetskval i magen som gör så fruktansvärt ont... det känns som att det skall poppa ur magen och vill bara skrika vad det är som är igentligen...

Tanken snurrade lite i huvudet, Ljuga är nog inte för mig endå...
Vilken tanke... haha

FRÅN NÅGOT HELT ANNAT ! :)

Men nu är det torsdag? och det som inte är posetivt med att jobba inom vården är att man skall göra helgen... det är så fruktansvärt tråkigt... Vissa på jobbet tycker det är skönt ibland... men jag kan inte säga att jag tycker det är så givande att jobba helgen,
Man vet vad alla andra gör och hur roligt dom har det , och i helgen är det grymt mycket saker som händer ju ! :)

Tex detta Underbara !!



Helt sjukt bra , och massa annat skoj ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar