söndag 10 januari 2010

Day one

Två underbara människor
Hej allihopa !
Igår kväll , som många andra kvällar innan jag skall lägga mig, så satt jag och tänkte på massor utav saker som snurrade runt i huvudet , allt ifrån himmel och jord... Och efter mycket tänkande , så kommer jag ändra hela min livsstil,
Jag kommer börja att tränna igen , ut och gå , äta nyttigt och allt sånt där shit, jag började idag , har köpt massa nyttigt och varit och handlat grymt mycket bra saker , jag vill komma igång igen, och det är på fullaste allvar, bli som jag va förr....

Sen , jag som person , jag bryr mig så ofantligt mycket om folk, folk jag inte ens känner, inte för att jag kommer sluta bry mig om folk , absolut inte det , men jag kommer lägga mera energi på folk som faktiskt ger energi tillbaka, Sånna som bryr sig, Jag måste sluta lägga energi på folk som jag totalt ingentligen inte bryr mig om.

Nu skall jag äta en god mix någonting och ja... ta det lungt... sen ut och gå i det kalla vädret !!


Seså hej hopp !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar