tisdag 24 november 2009

TRÖTT!

Idag är jag verkligen trött... är super trött efter jobbet !
Kom ni ihåg när ja sa att jag bakade bröd på jobbet ? haha vi gjorde ett nytt försök och det blev världens bästa deg ! haha svin gott !! så nu blev det äntligen lyckat !! inte illa pinkat !

Annars går tiden fort som bara den ! , en grej som jag har såå ont av i mitt yrke... det är att jag ser verkligen hur mycket människor det är som faktiskt inte har någon att dela sin jul med... julen är endå så rolig och vi som har någon att dela julen med har faktiskt tur... för det sitter så otroligt många människor och verkligen inte har någon på jul ! släng en tanke på dom vetja !!

Nu skall jag lyssna på musik , slänga mig i sängen och tänka på olika bantningskurer ! hej hopp kalle hade en lång....

Kram !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar