torsdag 5 november 2009

Hej allihopa ! kom just innan för dörren ...då menar jag, just exakt nu... datan stod öppen så jag tänkte skriva ett snabbt inlägg....
Idag har dagen faktiskt varit bra.. lite seg ...lite blandat... på något sett när folk man känner vet åker bort, kan jag känna en tomhet... även om jag inte pratar med dom varje dag ?

Mina vänner... eller ah några stycken har åkt till stockholm för att åka båt! och på något sett så känns det tomt ? konstigt... haha ! jaja ! nu blir det en snabbis framför Tv:en ! skall ju upp klockan 05:45 imorgon ! för att cykla till jobbet !?! ussssh !


En annan sak, jag filosofera mig bort 3 minuter på jobbet idag.. vi har rest jätte mycket detta året... och vet ni ... jag vill resa igen... tror ni inte man hinner en resa till iår ! nåja det blir till att funderas på !

Tjohoo !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar