torsdag 5 november 2009

ARG!

God morgon! Trött som jag nu är ! skall jag sätta igång kaffet! och försöka ta mig in i dushen !
Grannar ! jävligt trött på han som bor ovanför ! Han borrar slår skriker.... jag kommer snart gå upp och börja fråga vad han sysslar med... börja borra halv 6 på morgonen... det är inte snällt... !! inte bara de... allt annat gubben har för sig !? Nästa gång skall jag vandra upp och säga till han !

Jag läser massa om denna gris influnsan... kanske bra att jag tog den endå eller ? man ser massa panik vaccinationer nu ! och massa döda... herregud... jag till hör endå en risk ... jag borde vara lite rädd... !
Men nu är det gjort och jag har den !
Något som jag tänker på ...är det två omgångar med sprutor eller bara 1 gång ?

Nu skall jag fixa lite ! hörs snart ! Pösss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar