lördag 21 november 2009

Hemma


(BULLSHIT)

Hemma kväll med ett glas rött och bara sitta i soffan och ta det lungt ! med .... idol... haha jag är verkligen inte människan som gillar att titta på idol, jag gillar utagningarna, sen skiter jag i resten.
men igår förvndlades jag till ett monster i soffan ! jag blev så jävl* förbannad på domarna ! ja rent ut sakt, vansinig !! haha Mariette va ju grymmast, sen fick dom ! (L:et fick hålla mig) haha;)

Det dumma är att jag tror att sony recorsds som skall sedan göra själva skivan! det är dom som har lite makt i det hela ! dom kan säga tex, nää hon vill vi inte ha osv... hon ser ut som en stjärna , bla bla bla.... så tror jag det är !

Men eftersom vi kan rösta är det ju vi som bestämmer... oftast dör dom som kommer etta i idol ut ganska fort.... jo vet ni varför ? för det va inte den personen sony records ville ha... Darin bla, Agnes, allihopa dom ! dom blev stjärnor, resten slutade med att sjunga på krogar i sverige... (nu va jag hård) men det är sant... Kolla på han daniel som vann... inte ett ljud sedan idol... inte ens en hit... Men Darin då? hit på hit, vem tyckte sverige sjung bäst ? jo daniel... men darin va yngre hade bättre förutsättningar och såg bättre ut ! thats it !

Sjukt... :) så det blir säkert Tove eller han där Erik som bli något... sorry ! men Mariette Har ochså allt, men en läggning som tyvär kan bli ett hinder ! vilket är FÖRjävligt ! och den där calle... ja han sjunger fanimej bäst... men looken ? ja... det är sjukt men sant... ytligheter upp och ner.... fy fan vad jag pratar om idol idag ?


Peter The paris ..Love it !

haha ! nu blir det städa och fixa och greja ! sen kommer våran jessica !!!!
SEN BLIR DET BARBEE! kom igen nu ! det för fest som fan idag ! LOVE IT !


SE yaaah !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar