fredag 20 november 2009

Gud va trött jag är... det finns nog inga ord för detta ? en sån jävla lång arbetsdag... gick upp 5... shit... jaja ... så kan det vara ! nu skall jag vila en stund ! en låååång stund !

Annars har dagen varit grymt rolig... (iallfall på mitt jobb) när vi blir grymt trötta så blir det sånt himmlans flamms... jag älskar verkligen de jobbet ? ...vi har bara skrattat och slitit... och våra patienter hänger med ! man blir som en enda stor familj... man liksom går runt där i våra dräkter och liksom skrattar och flammsar ! (tur att chefen är i kina) haha ...

Ja hur som helst ! nog om det ! Ni missar väl inte Barbee nu va ? jag har sakt det till er förut... men säger det åter igen ! och igen ! jag menar på lördag blir det fest... 80-tals fest ? grymt roligt !

Sen kommer ju jessie hit ! fy faan vad roligt det skall bli ! Tommy du med ! pär kommer inte heller undan !


Peter The paris ;)

Och alla ni andra ! ni kommer verkligen inte undan ! ;) nää nu är jag knäppare en knäppast ! in i dushen !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar