tisdag 17 november 2009

hej allihopa !
Hur har ni det ? ja ni läser väl för att kolla hur jag har det ? Jo men tack rätt så bra faktiskt... har jobbat hela dagen , med incidenter under dagen som inte varit så kul ! men endå ! det kanske faktiskt är så att en del dumma saker måste ske, för att det senare skall bli bättre ?
Eller är det en bara en illusion ? Jag vet inte ! hoppas kan man ju alltid !

Nu är det bara en sak som gäller för mig i framtiden ! mitt vanliga dags jobb... inget mera hit och dit... som endå bara blir skit ? haha fyndigt värre med en liten ordvits så här på tisdagskvällen ! :) Jag gilla ordet ordvits... ;)

Nä nu blir det en kopp te och försöka varva ner lite efter allt som har hänt ! *tänker på Anna när jag ser min te burk... Mint Te skall det vara och hennes glada min ! Gud vad jag saknade henne plötsligt.. haha ! aja Kramar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar