fredag 13 november 2009

God morgon



Härliga fredaaag ! och jag har lite semester nu på söndag ! sen bytte jag med underbara pia på jobbet !! så helgen är friiii ! skall jobba idag dock , men det är lungt !

Nu väntar kaffet på att få drickas upp ! mmm.. finns det något bättre på morgonen ? NEJ !
det är bäst! så är det ! alla vet om de ,
Jag satt och tänkte igår... undra hur gammal jag va när jag började dricka kaffe ? jag tror jag va 12 - 13 år ? då jag började små dricka ?
Så jävla onödigt.. 13 bast och börjar dricka kaffe, det måste ju bara bero på en sak , att man ville vara äldre ! för jag kom ihåg .. (det va på den tiden man fick röka på caferna) att dom satt och rökade och hade sig, jag tror jag ville vara som dom ! kaffe och cigg, men jag kom ihåg att visa gånger mådde jag så jävla dåligt när jag kom hem ifrån dessa fik.. 13 år.. haha! så kan det gå =)

Nu skall jag dra till jobbet ! Vi hörs ! tjohoo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar