torsdag 19 november 2009


Hej alla ! Idag är det då torsdag om jag inte minns helt fel ? Iallfall ! till helgen kommer världens bästa jessica hit ! då blir det lite vin och mys ! härligt ! sen så klart ut i vimmlet ? inte sant ?
Härligt !

Hur som helst, i helhet har dagen varit bra ! jag skulle baka bröd idag, ja jag skulle de,
Det är nämligen såhär, att utav fruktgröt kan man göra jätte gott bröd.. det visade sig att det recpetet jag fick av kerstin verkade inte funka... det va mera kasta-i-lite-sesådär allt möjligt.
mmh ? ja och hur fan går det till... Jäst mjöl.. ? ägg gula ? ja you name it.. jag slängde ihop på känsla.. det luktade jätte gott på hela jobbet, varav när jag tog ut den såg den skit god ut....
men dock när jag skärde i den... ja då va det gröt/deg i ?
haha ja.. så kan det gå... vi skall göra ett nytt försök imorgon !
Jag hoppas verkligen att det går bättre då !



Ja nu skall jag dricka kaffe och vänta på L:et ... sen skall jag städa sen sova för en svin lång
dag imorgon på jobbet ! :)


! kommer med helgens bravader imorgon ! seeee yaah




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar