tisdag 8 december 2009

Tidsag !

Jag blir lite trött när jag vaknar upp , sätter mig vid datan och tittar på klockan, jag måste snart åka till jobbet... jag skall inte klaga jag älskar mitt jobb... men när jag jobbar nästan två veckor i sträck... men två dagars ledigt... är det ens hundra procent ? sjukt... när man ochså uppe på det jobbar med människor kan det vara rätt påfrästande... vi kan gå hem... det kan inte dom... deras hem är hos oss... och där av kan det vara väldigt påfrestande...

jaja nog om det ! nu skall jag fixa mig ! imorgon skall jag lyxa till det med shopping På Jens K ! som Markus har rekomenderat ! :) <3 annars blir det stor shopping på fredag !

Nu är Lucce lelle snart här och stjärtgossarna står i det fina ledet ! men lucias brinnade hår , och tomtens höga stön ! ! Och det tindrar i snön (inte på västkusten här står regnet rakt i backen)
Så ni vet ! Lucia snart !


Nu blir det morgon kaffe ! :) och sen Bussen till jobbet ! ! hej och hå !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar