onsdag 30 december 2009

I love rock"N"roll ll

jag , Johnny, and Änna !

Vad i helvete . ja just så tänkte jag , jag gick idag till systemet .. ( ja det va kanske inte den bästa dagen att gå till systemet) men va fan !? det va långa köer in till systemet idag ! och folk överallt !
alla skulle verkligen dit idag , en som tur va hade jag två old freinds med mig :) det är inte så ofta vi umgås ! men när vi väl gör det , så har vi jätte kul ! :) mycket skratt och mycket prat... folk man har känt extremt länge, och som har varit med sen man gick i blöjan är något speciellt med :)

Just de ! Imorgon är det NYÅR ! :) helt underbart roligt skall det bli.... men jag skulle vilja att ALLA verkligen va där, allihopa : )

Nu har man hela frysen full med potatis gratäng och fläskfilee`` skall bli jätte roligt imorgon ! Love it !

åååh ! inget Kafffe hemma !? jag avlider ... L:et får ta och köpa det ... Nu skall jag ringa Anna och lite folk sådär ! :)







1 kommentar: