fredag 4 december 2009

hej allihopa ! nu är kaffet påsatt och idag vaknade jag upp i kungälv ! skall verkligen jobba hela helgen ! ... så tröttsamt.... jag hade verkligen velat vara ledig så att jag kunde göra något annat kul... måla om badrummet och fixa och greja..

Men icke sa nicke ! skall nämligen jobba jobba jobba:)
Just de , En fågel kvittra att gävle goes party går väldigt bra .. ;) haha och att en viss person skall upp och spela.. ? vad säger vi ? skall vi ta en Buss och dra upp och visa de där gävleborna vad vi ifrån västkusten går för ?

Jag blev visst lite sugen på det där ! det tar sig en funderare på !
Just ja, Nu är det ju fredag ? mmh...


NUUUU blir det kaffe och rensa rören ! sen sätta sig på cykleeen och till jobbet , sen vill jag hem till gbg och greja... jag är på grejar humör ! Såg jätte coolt kakel jag vill ha .. svart och vit skall det vara.... ! MMhh L:et kommer få panik ! men nu jäklar !

haha;) se ya !




1 kommentar: