torsdag 10 december 2009

God morgon allihopa !!! Torsdag ! roligt !!

Idag är det torsdag ! och dagarna bara flyger fram !!! sjukt galet kul !
haha som jag lovade på face, så skall jag berätta om min sjukt galet roliga dag igår... va på jobbet som vanligt och hade kul ! men vid två tiden skulle vi på något väldigt underligt, då skulle vi på inkontinesmöte !? Ja rent ut sakt om skit och sånt... vi satt och gapskrattade nästan hela mötet.. ( vilket alla gjorde där inne) Men jag måste säga att denna kvinna som stog framför oss och föreläste va grymt bra på sin sak.... och en sak är säker ! fungerar inte magen, så fungerar inte vardagen heller ! NOG om det !


Igår kväll kom jag på världens ide, att nå ut till folk fort , men jag är för feg för att chansa... jag menar jag tror att denna ideen kan funka.. men samtdiigt osäker... jag måste vara mera självsäker ! jag skall se om jag kan fixa det här ! :) haha


Såå nu skall snart jag till jobbet ! dagens tips ? Oh ja !




Vita byxor:
Vit/Blå Cardigan:
skjorta under, men tänk på hatten, dra ner den liten .. låt den inte sitta som en halmsäck...!
Tjooooohooo !
Nu skall jag till jobbet !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar