torsdag 3 december 2009

God morgon allihopa ! Torsdag , jag har verkligen snozat i en hel timme... det va så underbart skönt att bara kunna sätta kolckan om och om igen, för att veta att det fortfarande inte va någon stress ! sånt gillar vi ! :)

Igår va jag och L:et på Bio .. på den där New Moon ! like it ! lite för mycket kärlek , men det är filmer som på något sett berör än .

Åh som alla vet skall ju jag bli morbor och jag handlar ! haha detta är lite av vad jag handla igår när jag va med syster! ! Baby Store NK ! gå in vetja !


Morbrors Favvis !:)



Och sen en annan julklapp... men den får ni se längre fram ! :) Baby Stor NK
Och sen lite andra saker till alla barnen !


Ja nu skall jag snart till jobbet ! skall bara in i dushen och fixa mig lite !
Hoppas ni får en grymt bra dag idag !

see yah !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar