söndag 6 december 2009



Lyssna på denna sång... F:U:C.K

Hej alla så här på kvälls kvisten ! sitter i soffan och har äntligen fått MIN data tillbaka... :)

Har just kollat på flickan som lekte med elden


! grymt bra ! alla dom filmerna är grymt bra !
känns ganska tomt just nu , inte för att jag är själv L:et sitter här och kollar på någon film ,
Men jag känner på något annat sett mig ensam... tankarna åker om kring i skallen på än, hit och dit, som om jag missat något, eller som något har hänt utan att jag vet om det ?
Konstigt, Men Magkänslan känns sisådär måste jag säga.. vet inte.. :O) Tur att L:et är här !

Som jag skrev ifrån mobilen förut, Tydligen hade det varit en stor fest i helgen ! och hoppas ni inte har för mycket huvudvärk idag ! ;)

Jag som är så duktig av mig... Nä nu kanske jag behöver sömn.. för att släppa tankarna lite ! .. mmh.. Kram på er era galna !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar