tisdag 1 december 2009

Handlat !

Denna dagen har varit lite seg ! för min del , men jag bestämde mig för att gå ut på stan en stund ! och gå i solen ! handla lite mat och sådär ! som vanligt gick jag förbi en affär på vårat torg jag aldrig sett förut.. när jag väl kommer in är det bara design ? hur kan jag ha missat detta ? jag har aldrig förr sett den... och jag va nog inte det enda.. nu hade dom lagerförsälning ! allt skall bort !

Jag hittade en jätte fin skjorta... det va small.. men jag va tvungen att ha den.. så jag köpte den ! haha !:) så ja.. den passade faktiskt... men som jag brukar säga.. dra in magen britta så skall det nog gå !

Nu skall jag lafa fisk gratäng ! jag är nämligen den enda i denna familjen som äter de ! så jag får passa på :) Innan L:et kommer ! Sen ikväll blir det att umgås med vänner ! sen vidare när M:et har slutet ! hej hopp alla !




1 kommentar: