onsdag 21 april 2010

Svar på tal

Jo som många av er redan vet har sidan här på blogger varit tyst en längre period... och det beror på att jag har börjat med lite andra saker , skrivit för en annan sajt osv.... jag har inte velat skriva vart jag har börjat skriva ... Förutom mina följare .. (som är favoriter som vet) och mina fantastiska vänner) det kanske verkar taskigt... ? jag vet inte... men aja... jag skall börja uppdatera igen.. för på något sett va det här jag hade alla mina läsare ? det finns folk (som jag har fått reda på) som följer bloggen intensivt... "gamla Vänner" även släkt och familj... som undrar mycket över fenomenet, denna bloggen... som inte vet så mycket om mig... och "mitt" nya liv som många av er har velat utrycka det så bra. men det är klart frågar man inte så vet man inget , och den som inget vet eller frågar.. kanske inte har med det att göra heller ? eller hur ? och sluta ha mig som samtalsämne för det spelar endå ingen roll...

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nu va det sakt... just nu har veckan varit så grymt jobbig... har varit mycket mycket ! men vi mår bra och morsan och peter kom hem säkert ! så underbart !

NU blir det fira idag ! emelie som fyllde i söndags hade vi ett stort kalas för, men nu skall det firas som aldrig förr med familjen , skall ner och köpa tårta och massa annat gott !! just de, kolla in vad jag har nappat upp?


Like it ? i do... skall beställa dom nu tänkte jag ... och som en god vän sa... kan du inte sköta ett par vita skor, skall du inte ha dom ? ... eeeh... kankse inte borde köpa dom då? men Ed Hardy here i come !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar