måndag 26 april 2010

MÅNDAG ! och ett stort haha

Och thank jesus, snart har jag helg ! och det skall bli så super skönt !!!
skall jobba sista passet sen är det ledigt som gäller . iallafall tills på torsdag... inatt drömde jag att jag hade massa miljoner ? sjukt va... så jag åkte till helsingfors med min chef?
Helsingfors av alla ställen med.
----------------------------

Är det okej att få irritera sig på folk?
Ja jag borde nog bara dricka lite kaffe och andas lite på utsidan ... så skall det nog bli bra...
Men varje gång jag slår på datan .. så plupp... kommer han upp någonstans på datan .. och irritationen går snabbt över... det är inget jag igentligen borde skriva om... men jag gör det endå... jag blir faktiskt irriterad ....... nåväl ..... Inget att hänga i granen endå!

ÅH nu har min favorit tidning kommit ;) bostad ! haha i göteborgsposten ! skall vi se !

Ha en super dag ! vi hörs om en stund suckers !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar