söndag 25 april 2010

Söndag

Ja nu va hela dagen averkad och nu va den gjord ... Jag är skit trött idag ! jobbat sedan 7 imorse och det va sjukt segt... men så är det och det måste ju göras ! så det va till att bita ihop !

Undra vad framtiden har att ge ..... många undrar nog det ... men shit vad tiden flyter på... och jag är inte gammal... men jag är snart 21 år ? ... det va inte längsedan jag satt bakom traktorn och satte potatis och va drygt 9 år (OCH NEJ jag va inte bond pojk) men min morfar hade en stor gård. ? jag minns det som det va igår... visst det va inte längsedan men endå... jag har snart varit på mitt jobb i 3 och halvt år... sen visst har gjort massa annat på vägen... men som sakt... detta är bara den lilla stigen tills motor vägen kommer... sen ni ... då ser ni mig i rutan ;) haha *

nä men vi hörs imorgon !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar