torsdag 22 april 2010






Efter en hård vecka , så vad det så längesedan jag umgicks med någon... lite kvalitetstid
så ikväll skall jag spendera kvällen med skit snack och umgås med en av mina absoluta äldsta vänner, en person som jag stått brevid i väder och vind. vi kan prata om allt Therese !

Sen får vi se vad som händer , men skall snart börja fixa mig inför kvällen ! jag är ju faktiskt ledig idag och imorgon !

Kan man ha ett bättre liv än vad jag har det just nu.... ?
Resor världen över , grymt underbara vänner och härliga fester, och sjukt roliga arbetskamrater !


Nog om det , jag har en del motgångar med iof ! men som Anna brukar säga till mig, har man inga motgångar och tycker att saker och ting är tråkigt, så kan man inte se det possetiva och ha mera roligt, för ibland måste man ha tråkigt ! och det är fan sant !!
SÅ nu på med min nya tröja som jag aldrig har haft på mig.. PS visste ni att jag har en del kläder som prislapparna fortfarande är på -- ? det är sjukt... eller ?


Och just de.... Nästa vecka skall jag och L:et kolla på tatueringar igen... jag har bestämt mig ! ni får se... jag har en tanke men ingen bild.... ? men den kommer bli så sjukt snygg !

just nu kan jag inte sluta blogga... men jag har en sak.... som många blir så sura över ; ) men jag åker utomlands igen !! Jag vill till singapore men det lutar åt något mera inom eu ! men vi får se ...
Har ni varit där någon gång ? Singapore... så coolt !

Nu måste jag dra !


Ps. ja bilden är rätt så old... men denna brud är så underbar !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar