onsdag 3 mars 2010

okey så här exakt ser det ju inte ut, men snart så !

Som världens bästa L: sa , Solen skiner i göteborg idag , vi bor nästan vid vattnet , så när man tittar ut ser man tecken på vår !! är det inte underbart ? när man ser sol strålarna som slår imot vattnet , och en liten båt åker just sådär över horisonten, underbart ! då vet man att det är sommar snart ! nu väntar jag bara på att dom där gula blommorna skall slå ut , det om något är tecken på att det är vår och sommaren kommer med storm steg, FLIP FLOPS FRAM! ;)

Men vi har nog några dagar kvar , så nu skall jag sluta vara så sentimental ! men önska får man väl ?
Jo idag är det ju faktiskt onsdag , och snart är det helg igen , härligt eller ? oh ja, vissa gillar vardagen andra gillar helgen , det innebär att man får träffa underbara männsikor och skåla och ha roligt, jag har faktiskt ansökt om lite ledigt på söndag , så att det skall bli så skönt ,

Nu skall jag dricka upp mitt kaffe , fortsätta filosofera om livet , och vara fett poetisk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar