måndag 8 mars 2010

Hej igen :) nu sitter jag hemma hos mamma i hennes kök , och snart kommer syster och mitt underbara syskon barn ! vi skall dricka kaffe och mysa en stund ! Är faktiskt skönt när dom kommer , och man får "andas" lite hem . prata med familjen och bara vara ruffsig i håret och allmänt sleten ... Härligt :)

Så det skall bli mysigt :) ser fram imot helgen med , skall försöka att måla om i sovrummet, och få åstakomma en del ! Föresten , har sett en sån jävla fin lägenhet mitt i vasastaden... och vem vet ? ;) inte för att jag vill flytta ifrån underbara majorna.. men jag kan se våra ansikten i den lägenheten, 94 kvadrat stora och fina ytor , just som jag vill ha det ... okey att det ligger "underjorden, MEN underbart ! nu skall vi fika och mysa .kraaam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar