måndag 15 mars 2010

Party människor eller drägg ?

Hej alla party fooks ! :) sedär ja det va livat i luckan hela helgen ! fest och fläd , det är så det skall vara :) mycket smaskigt hände , andra saker kanske man vill glömma och andra mera roligt ! Och min tanke är , (och jag har ochså gjort saker på fyllan) mindre bra och andra mer bra, men är allt försvarsbart? Jag menar kan man dra i sig en flaska sprit och göra som man vill , eller säga som man vill ? jag vet inte , det är en defenitionsfråga.

Men shit happens ! idag är det måndag vilket innebär jobb och återgå till det "vanliga" livet .
Sitter hemma hos mamma , och kollar på ´när hon just nu har hittat en liten vatten läcka i hennes nya kök... vilket kankse inte alls är det roligaste att hitta en vanlig måndag . Jag skall snart tillbaka till jobbet och återgå till mitt vanliga liv, vanliga jag och min vanliga vardag.. som ochså har en djupfryst charm !

/Eran nattvarelse


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar