måndag 1 mars 2010

fy fan

Ja ursäkta att jag inte skrivit så mycket , inte på hela helgen, men helt ärligt har jag inte mått så bra, det har varit så jävl* mycket just nu ... orkar inte gå in på allt :) men så kan det vara ! nu är det måndag och allt känns mycket bättre nu !

Idag har jag jobbat och det har varit jätte bra , har ochså haft medarbetar samtal med min chef ! och det gick super ! jag va så nervös, haha men det gick nedrans bra !

Nu längtar jag utomlands igen , och det innebär att man spenderar mycket tid vid apollo och andra rese shit, men vi åker nog snart ....igen... haha eller jag vet att vi kommer åka igen... vi har inte bara bestämt oss.. Senast va ju den stora resan till New York för inte så längesedan och London klämde vi in igen, men nu vill jag till värmen , stranden och den kalla ölen... helt underbart ! Några förslag ? alla är välkommna ! nä nu skall jag slappa och ta det lungt ! Kram och hej !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar