fredag 9 oktober 2009

Helt hysteriskt !! Idag är det så mycket som skall göras donas med och mycket annat ! TRÖTT ! jobbat sedan sju imorse.. hämtat tvätt.. (förlåt Anna och Markus ! Kungen och Drottningen av tvätt) jag hämtade tvätten... haha ni kanske vet vad det innebär ? det låter dumt och ÄR dumt... men hinner man inte ..vad skall man göra då? Hur som nu har jag sprungit ner snabbt till systemet med... jag han just innan dom skulle stänga... !! Grymt må jag säga ! men mycket är det för att dalle tack gode gud körde mig ! Härligt !! Just de här är lite bilder ifrån New York ! Injojjeee :) jag får slänga upp lite då och då.. för jag hinner inte liksom lägga upp alla idag... ! Okey here we go !




p.s Ikväll är det Push allihopa ? eller ? jag vet inte.. nu skall jag ringa Andreas ! Hej hopp !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar