torsdag 29 oktober 2009

God morgon ! Härlig dag idag ! Måste berätta lite fort om gårdagen... vi va hemma och drack rött med ost bricka och massa mys ! Härligt på en onsdag ! Gött ... jag tog lite bilder med den nya mobilen ? men ja visst så skulle jag installera den på datan ? det gick inte så bra kan jag säga... jaja så det får bli en "random" bild ! men väldigt mysigt va det.... vi hade dock mera ost än bilden ! haha


Just de .. Glöm inte att på Söndag är det Markus och ett gäng andra killar som skall köra ny söndagsklubb ! !
SoHo Gothenburg

PREMIÄR SÖNDAG 1 NOVEMBER 2009!

Välkomna till SUNDAY PARTY @ SOHO

Härligt ! det gillar vi ! lycka till nu grabs ! självklart kommer Von gänget dit !




Sådär ja ..

Nu
skall jag snart till stan ! och shoppa ! kanske något kul tills fredag ?
det är ju endå lite festligheter hela helgen !? eller hur ?

Halloween ! spöka ut er ordentligt nu !



Det va en som har skickat ett mejl här på bloggen och ville att jag skulle lägga ut bilder på mig själv...vad jag har på mig och dylikt... men jag tycker nästan att det är så många andra bloggare som gör det så bra !

Men kan slänga upp lite mera personliga bilder kanske...vi får se !

NU DUSH ! ses snart !!




1 kommentar: