fredag 16 oktober 2009

Hej allihopa ! *Host*
Ussh jag hostar har ont i halsen ....det liksom bara kom... jag fröstår inte ? igår kväll kom det bara vips ... sen fick jag hostan som gör så fruktansvärt ont i halsen... aja det går över ! idag har jag dock INTE tid med att vara sjuk ! Idag är det en fullspäckad dag... skall hämta en skjorta, systemet,möta Sandra ang lite klubb, Hem fort fixa mig, till sandra (jobba kompis) dra en öl sen träffa alla hysteriska Tanter i stan och vara glad och äta god mat... sen skall jag till KLUBBEN
Club Rainbow !

Leif och Magnus är där och det skulle vara några problem... !:) och så klart hela personalen !
Nu skall jag hosta in i dushen och dricka grön te !!! Plus dricka Kang Jang !

Hej då honeys hoppas vi ses i vimmlet ikväll !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar