lördag 26 september 2009

Trött ! :)

Hej allihopa ! Hoppas ni mår bra ! som ni ser har all text jag skriver understrycket ! lite jobbigt att läsa... men ah ! Just nu skall vi börja packa... fixa det sista och sådär... nervositeten är snart uppe i halsen !
Men det skall bli jätte kul... oj nu fick jag bort det där under bokstäverna ! haha underbart !
Trött va vi på ! Vi va ute en sväng igår ! och som vanligt hade vi jätte trevligt ! Tyvär missade vi en stor bacardi fest idag ! men eftersom vi har så mycket att förbereda och att vi är trötta och skall upp kanska tidigt imorgon...va det bara dumt att reskera att vara sjukt trötta imorgon... va skall ju endå resa dagen imorgon på natten och sen vrida tillbaka klockan någar timmar igen... så det kommer bli två långa dygn framför oss.... ! Jag hade tänkt att ta med mig datan !

Bara det finns internet ... ? haha! det måste väl kunna fixas ! Manhattan here we come !
Det är så spännande... helt sjukt.... det pirrar.. haha ! :)

Pass...money... kläder ...medicin... tanborste ? mmh.... resväska ? aja det blir nog bra !


Just de... shit va alla är bakfulla idag... ? haha verkar som att det va många som drack för mycket igår ! så kan det va när inte haspen är på ! jag skall uppdatera mera imorgon när vi sitter på tåget ! Hej hopp kalles s...

wieeeee jag kan inte sluta skriva ;) aja PUSS !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar