tisdag 15 september 2009

God morgon allihopa ! Konstig dag idag... vaknade först klockan halv 9...hur pigg som helst ! sen la jag mig i soffan en stund...då somna jag ...boom... sen va klockan kvart i 12!? aah...så kan det ju gå med...Men trött som jag just blev, skall jag upp och dricka lite kafe
Sen skall jag ut en sväng i solen och fixa lite saker....Flyers..tyg ... osv... Gäsp... jag vill umgås idag....Jag åker snart till New york mindre än två veckor kvar :D skall bli jätte roligt ! hehe :D sen fyller jag år snart...sen är det klubben... och lite annat som måste fixas... skall bli jätte kul att glida runtpå gatorna shoppa...åka gul taxi bil ; ) kolla på saker....och massa annat kul !

Sa jag föresten att vi redan har köpt nya biljetter...igen...;) till england igen ! vi åker i januari igen ! Gud va roligt !;D häng på vetja !

Shit mina solbrillor är borta... panik...!? Hoppas jag hittar dem... ! yeah yeah ! nu skalljag in i dushen ! kommer strax tillbaka :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar